>>“Mamata’s remarks on strikes invites criticism” (Feb. 4, 2013, some editions), had wrongly given the name of the general secretary of the Centre of Indian Trade Unions as Tapas Sen . Actually, his name is Tapan Sen . It was an editing error.

>>In “Nothing for the Palestinians” (Editorial, Feb. 1, 2013), a sentence read: “…the ultra-nationalist Jewish Home Party under Naftali Bennett gained six to finish with 11, tying with Eli Yishai’s Shas, …” A reader pointed out that the Jewish Home Party had gained seven to finish 12, one seat above Eli Yishai's Shas. The Editorial writer says: The reader is right, but at the time of writing several sources gave different figures for the Jewish Home Party, and so the one that most sources gave was taken.

>>A sentence in “Glenn Maxwell, the biggest buy in IPL auction” (Sport, Feb. 4, 2013) read: “And comeback Sri Lankan mystery spinner Ajantha Mendis was signed by Pune Warriors for a startling $725,000 ( reverse price $50,000) …” It should have been reserve price.