>>In the Editorial, “Get on with the job” (April 26, 2011), there was a reference to the resignation threat by the Karnataka Lokayuta. It should have been Lokayukta.

>>A mistake occurred while drafting the correction (April 26, 2011) regarding the editorial, “The superbug effect” dated April 23, 2011. The correction referred to “the discovery of the New Delhi mettallo-beta-lactamase-1 (NDM-1) in 71 of 151 sewage samples.” It should have been 51 of 171 sewage samples.

>>The news report, “Dhoni ranked higher than Obama in Time list” (April 23, 2011), referred to the magazine's list of 100 most influential people for the year 2010. It should have been 2011.

>>Late correction: In the news report, “Muslim rulers deliberately projected as intolerant: Katju” (April 19, 2011), there was a reference to the book, History in the Service of Imperialism, by D.N. Pande. It should have been B.N. Pande.