It was wrongly stated in the report by our Special Correspondent published in The Hindu of January 23, 2011 titled “Expunge remarks against Graham Staines: Supreme Court's remarks 'gratuitous,' say editors, civil society members” that the statement was signed by N. Ram, Editor-in-Chief of The Hindu, Chandan Mitra, Editor-in-Chief of The Pioneer, and editorial representatives from The Times of India, Hindustan Times, The Indian Express, The Hindu, The Pioneer, and The Telegraph. It was not signed by any of them.

The statement reported in the news item (published on the back page) was actually signed by Anand Patwardhan, Fr. Dominic Emanuel, Harsh Mander, John Dayal, Navaid Hamid, H.L. Hardenia, Praful Bidwai, Ram Puniyani, Shabnam Hashmi, Shahid Siddiqui, and Seema Mustafa.

We apologise for the serious blunder by our Special Correspondent, who inexplicably mistook the persons to whom the statement was emailed for publication for the list of signatories.

Editor-in-Chief